Sesongkort for Nærløpssesongen 2019

Postet av Førde IL Orientering den 19. Mar 2019

No er det ikkje lenge til o-sesongen starter. Første nærløp blir onsdag den 10/4 fra kl 18.00 ved museet i Movika.

Onsdag den 3/4 blir det info-kveld på FIL-Huset i Hafstadparken kl 1800.

Som de kjenner til så tilbyr vi sesongkort som gjeld for alle nærløpa sesongen gjennom.

I starten av orienteringssesongen er det mange som ønsker å kjøpe sesongkort på nærløpa, og det oppstår fort lange køer dei første onsdagene.

For å unngå dette ber vi om at de som ønsker sesongkort gjer dette på forhånd.

De kan betale sesongkort til konto nummer:

3700 07 15094

Viktig! Merk betalingen med kva det gjeld og navn på løper/e. Ta med kvittering som viser betalingen til nærløpet og de vil få utlevert sesongkortet og slepp kø.

Priser for 2019:

Barn/ungdom tom 17 årVoksen
Sesongkort200 kr500 kr
Enkeltløp40 kr60 kr
Leigebrikke*Gratis40 kr

* Mangler du brikke og ønsker å kjøpe dette ta kontakt med oss. Prisane er 600,- for vanlig løpsbrikke og 700,- for løpsbrikke m/diode.

Vil også oppfordre alle til å melde seg inn i Førde IL, ved å registrere nytt medlem på: https://minidrett.nif.no/ .

Er du allerede medlem og ikkje har fått faktura. Gå inn og sjekk at det er riktig mailadresse som ligg inne.

Nærløpslista for 2019 er klar og kan lastast ned HER.