Problem med luftbobler i kompasshuset på NOR Spectra tommelkompass i Rekrutteringspakkene

Postet av Førde IL Orientering den 10. Okt 2020

Det har kome tilbakemelding at enkelte tommelkompass frå rekrutteringspakkene har fått luftboble i kompasshuset. Problemet gjeld rekrutteringspakker frå 2019 og 2020.
Om noen har problem med sitt, så kan dei ta kontakt med Knut Even på mail: knuteh@hotmail.com
Vi vil då sende dei inn samla. Sjå også mail fra NOF nedanfor.

"SILVA har de siste to årene hatt utfordringer med sine leveranser av kompass. Særlig opplever SILVA og NOF tilbakemelding på for stor andel luftbobler i kompasshuset på NOR Spectra tommelkompass i Rekrutteringspakken. Først og fremst gjelder det årets leveranse , men trolig også noe fra i fjor.

De som opplever dette problemet, kan sende disse i retur til Idrettsbutikken, att. Irene Dalby, Færdervegen 49, 2270 Flisa . De vil sende nytt erstatningskompass, JET Spectra Classic, så langt det rekker (en super erstatning).

Vi ber klubbene om å sende defekte NOR Spectra tommelkompass samlet til Idrettsbutikken. Vi understreker at dette kun gjelder tommelkompass i Rekrutteringspakken fra i år og evt. i fjor.

SILVA og NOF beklager bryet dette har medført klubber og enkeltutøvere. Silva har lovet å levere kompass med høyere kvalitet ved leveranser i 2021."