Har du hugsa medlemskontingenten?

Postet av Førde IL Orientering den 15. Mar 2019

Antall betalande medlemmer i Idrettsregistreringa har betydning for tilskotet vi får frå hovudlaget, og dei som deltek i våre aktivitetar blir oppfordra til å betale medlemskontingent.

Førde IL nyttar Noregs Idrettsforbunds medlemsregistrerings- og betalingssystem «Min idrett» og medlem av FIL må være registrert der.

Er du ikkje brukar (m.a.o. har ein profil og eit passord) av Min idrett? Gå til på nettsida til FIL Orientering og velg Bli medlem (Min Idrett) og registrer deg (eller din familie) der. Trinn-for-trinn-forklaring ligg på den same sida. Da vil du ved seinare høve få epostvarsel om faktura og kan betale medlemskontingenten online med kredittkort, eventuelt betale med KID i nettbank/giro.