Digitale o-kompetansekveldar

Postet av Førde IL den 24. Sep 2023

Invitasjon til digitale kompetansekvelder Norsk Orientering , uke 44 og 45

Norges Orienteringsforbund inviterer til webinar på ukekvelder i perioden 30. oktober til 9. november der målet er å gi inspirasjon og kunnskap og styrke våre felles mål om økt aktivitet og utvikling i orientering.

Det blir et rikholdig og variert program med totalt 16 ulike webinar og vi håper at temaene frister til deltakelse.  Både ungdom og voksne, nye og erfarende er velkommen.  Gratis deltakelse!

Flott om du vil hjelpe med å spre informasjonen til klubbens medlemmer, dele på nettsider og i sosiale medier.

- Programmet for kompetansekveldene kan du lese i helhet her:  høyoppløselig   Program og lavoppløselig  Program

• Påmelding gjøres i Eventor/forbundsaktiviteter HER (Vi oppfordrer til påmelding før 28. oktober)

Sjå på programmet. Kurs er gratis. Her er det noko for alle.

Håper at mange frå Førde IL Orientering nyttar moglegheiten å bli med på eit eller fleire!